Tiedotusvälineille 19.09.2016

kontiki-logo
TellAbout auttaa tallentamaan matkakokemukset

Kon­Tiki Tours ja TellAbout auttavat tallentamaan matkakokemukset

Kon­-Tiki Tours kohottaa matkustamisen yhteisöllisyyttä start­up partneruudella. Elämyksellisiin ryhmämatkoihin erikoistunut Kon-­Tiki Tours tarjoaa nyt asiakkailleen digitaaliset matka­-albumit yhteistyössä kotimaisen TellAboutin kanssa.

Kon­-Tiki Tours panostaa digitalisaation mahdollisuuksien hyödyntämiseen. Jatkossa matkanjohtaja, ryhmänkerääjä tai opas voi ennen matkaa TellAboutilla koota yhteiseen albumiin valmiiksi tietoa matkan kohteista ja aiheista liittyivätpä ne paikkoihin, kulttuuriin, ruokaan tai luontoon. Matkan aikana ja sen jälkeen ryhmä voi koota parhaat kuvansa yhteiseen omaan albumiinsa. TellAboutilla matka-albumeita voidaan tehdä ja jakaa yhdessä, mutta yksityisyys säilyy, koska ne näkyvät vain albumiin kutsuille henkilöille, eivät hakukoneille eikä mainostajille.

Matkaajat arvostavat, että kuvien, videoiden ja tekstien lisääminen onnistuu suoraan omalta älypuhelimelta, tabletilta tai tietokoneelta ilman sovelluksen asentamista. Albumi kulkee aina matkassa mukana ja on katseltavissa kaikilla laitteilla. TellAboutilla albumista saa tehtyä myös digitaalisia ja painettuja kirjoja.

”Tämä on kätevä tapa kerätä upean matkan yhteiset kokemukset, kuvat, videot ja tapahtumat talteen yhdessä matkakavereiden kanssa muokaten”, iloitsee yhteistyöstä Kon­-Tiki Toursin toimitusjohtaja Timo Saranpää ja jatkaa ” Asiakkaamme arvostavat kotimaisen, yksityisen yrityksen henkilökohtaista ja asiantuntevaa palvelua. Sen mausteeksi haluamme tarjota toimivia digiratkaisuja. Kon­-Tiki Toursilta on jatkossakin luvassa digiratkaisuja matkan eri vaiheisiin, aina matkan haaveilusta itse kokemuksen jakamiseen läheisten kanssa”.

”Hienon matkan yhteiset elämykset parhaine kuvineen ansaitsevat tulla kootuksi ja elettäväksi aina uudelleen. Matkaajat saavat nyt helposti reissun kohokohdat talteen sekä ryhmän yhteiseen albumiin ja toki myös aivan ikiomaan albumiin”, kertoo Ristomatti Partanen, TellAboutin toimitusjohtaja ja perustajajäsen.

TellAbout matka-albumi

Yksityinen, 100 % kotimainen matkanjärjestäjä ja matkatoimisto Kon-­Tiki Tours tarjoaa räätälöityjä teemallisia kulttuuri­, luonto­, liikunta­, wellness­, ammatti­, ym. matkoja. Kon­-Tikin kohderepertuaari kattaa koko pallon. Kon­-Tikin asiakkaita ovat erilaiset yhdistykset, yhteisöt, yritykset sekä ystävä­- ja harrasteporukat ­– kaikki erikoismatkoista kiinnostuneet. Yritys tekee monipuolista lukijamatkayhteistyötä valittujen medioiden (mm. Taloustaito, Eeva, Suomen Kuvalehti, Tiira, Senioriopettaja­ ja Kotipuutarha) kanssa ja on Bongariliiton pääyhteistyökumppani sekä Reilun matkailun yhdistyksen kannatusjäsen. Kon-­Tikin MatkaSeniorit­klubi on senioriasiakkaisiin erikoistunut ryhmämatkojen tuottaja. Kon-­Tiki panostaa vahvaan asiantuntijamatkanjohtajien ja yhteistyökumppaneiden verkostoon sekä ryhmänkerääjätoimintamalliin.

TellAbout tarjoaa perheille ja ryhmille yksityisesti jaettavia digitaalisia albumeita kuville ja videoille, jossa on mahdollisuus kertoa myös tarinat niiden takana. TellAbout avaa nyt partneruuksia yritysten ja organisaatioiden kanssa, jotka haluavat tarjota asiakaskokemusta lisääviä digiajan palveluita asiakkailleen. Suomessa kehitetty TellAbout palvelee sekä Suomessa että kansainvälisillä markkinoilla. TellAbout on Ohjelmistoyrittäjät ry:n jäsen.

Ristomatti Partanen, toimitusjohtaja, TellAbout / Path 4More Oy
risto@tellabout.net, puh. 040­749 9910